Podpis elektroniczny
  Krok po kroku
  > wybór certyfikatu
  > uzyskanie e-podpisu
  > uruchomienie zestawów
  Cennik sprzętu i usług
  Kontakt
  Częste pytania - FAQ
  Zamów wizytę
  
 

KONTAKT:

tel.  91 836 21 66  

formularz kontaktowy 

poczta@podpis.szczecin.pl


Osoba:   Gadu-Gadu:     Skype: 
Ireneusz Gadu-Gadu
biuro Gadu-Gadu PP/999/1252




Dostęp dla Operatorów PPT:
Login:

Haso:

Podpis elektroniczny w krokach: 1-2-3-4-5.


Zapraszamy do zamówienia u nas kompleksowej obsługi e-podpisu.

W ramach wdrożenia podpisu elektronicznego pomożemy Państwu:

  1. zakupić zestaw CERTUM do bezpiecznego e-podpisu,
  2. wybrać odpowiedni rodzaj certyfikatu,
  3. wydrukować niezbędne dokumenty,
  4. potwierdzić swoją tożsamość i autentyczność podpisu,
  5. zainstalować sprzęt, oprogramowanie i certyfikat.

1. Zestaw CERTUM z certyfikatem zakupić można m.in.: w naszej firmie (przy zamówieniu potwierdzenia tożsamości), w sklepie internetowym Certpol i w niektórych punktach handlowych. Cena zestawów ustalona przez Asseco Certumjest stała we wszystkich punktach handlowych.

Ważne jest ustalenie ilości osób wnioskujących o wydanie certyfikatu, ponieważ jest on wystawiany na osobę fizyczną i tylko ta osoba może się nim posługiwać. Posługiwanie się cudzym podpisem (kartą i PINem) przez inną osobę, nawet za jej zgodą, jest formą fałszerstwa i traktowane jest jak przestępstwo.

2. Po zakupieniu zestawu należy wybrać rodzaj certyfikatu. Do wyboru są: uniwersalny lub firmowy. Wybór zależy od specyfiki pracy osoby zamawiającej kwalifikowany podpis elektroniczny (Subskrybenta).

3-4. W zależności od rodzaju certyfikatu, poprzez specjalną stronę www należy wygenerować niezbędne dokumenty: umowę, załącznik, pełnomocnictwo i oświadczenie. Aby certyfikowany podpis elektroniczny był wiarygodny, tożsamość osoby posługującej się tym podpisem musi być potwierdzona przez Operatora Punktu Potwierdzania Tożsamości (PPT).

Nasza firma pełni funkcje takiego Punktu: potwierdzamy tożsamość i podpis Subskrybentów w siedzibie Klienta lub w naszym biurze PPT.

Ponadto wobec wielu wątpliwości związanych z podpisem elektronicznym, na zlecenie Klienta doradzamy w wyborze zestawu i rodzaju certyfikatu (punkt 2) oraz przygotowujemy, a następnie dostarczamy do Certum dokumenty wymienione w punkcie 3.

Zapraszamy do zapoznania się z procedurą kompleksowego zamówienia bezpiecznego podpisu elektronicznego w naszej firmie.

5. Po weryfikacji tożsamości i odesłaniu dokumentów do Certum, w ciągu kilku dni na wskazany adres email przychodzi informacja, na podstawie której należy wdrożyć podpis elektroniczny: wgrać odpowiednie sterowniki i najnowsze oprogramowanie (java i proCertum), wczytać certyfikat na kartę, nadać numery PIN, zainstalować podpis w systemie Płatnik ZUS. 

Zachęcamy do zamówienia wdrożenia bezpiecznego podpisu elektronicznego. Sposób przeprowadzenia instalacji zestawów i kart w Państwa Firmie opisany jest na stronach wdrożenia e-podpisu.

 


Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:

  • umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
  • doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
  • przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
  • weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
  • wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
  • realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
  • wgrywamy wydany certyfikat,
  • uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.

dietetyk szczecin  tworzenie stron www z systemem CMS  


 

ZAMÓW POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI

 

podpis elektroniczny szczecin

 

Jakiekolwiek wykorzystanie zawartości tego serwisu w części lub całości: kopiowanie, rozpowszechnianie, powielanie, publikowanie bez zgody autora jest zabronione !!!

© IRKO-NET.

www.podpis.szczecin.pl

 

Aktualizowano: 2024-04-25 17:23:36 www.gryf.pl  
Podpis elektroniczny | Krok po kroku | Cennik sprzętu i usług | Kontakt | Częste pytania - FAQ | 
Zamów wizytę |  | Email
treścią naszego serwisu są zagadnienia: mobilne punkty potwierdzania tożsamości w Szczecinie, bezpieczny podpis elektroniczny, potwierdzanie, weryfikacja tożsamości, podpis certyfikowany, podpis kwalifikowany, podpis cyfrowy, PPT, e-podpis, epodpis, zestaw z certyfikatem kwalifikowanym certum standard z czytnikiem lub bez czytnika, certyfikaty kwalifikowane do ZUS, podpis dla płatników składek ZUS Płatnik, aktywacja karty, punkty weryfikacji tożsamości, certyfikat kwalifikowany, elektroniczna skrzynka podawcza, przetargi elektroniczne, zamówienia publiczne, partner firm: Asseco Certum, Certpol, Powszechne Centrum Certyfikacji Certum, prowadzimy instalacje, wdrożenia i szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego, firmy związane tematycznie: sigillum, kir, szafir, germanos, nordea, elektroniczny punkt rejestracji, obsługujemy zachodniopomorskie miejscowości: Cedynia Chociwel Chojna Dobra Nowogardzka Dobra Szczecińska Dobrzany Golczewo Goleniów Gryfice Gryfino Ińsko Kamień Pomorski Lipiany Łobez Maszewo Mieszkowice Międzyzdroje Moryń Nowe Warpno Nowogard Płoty Police Pyrzyce Resko Stargard Szczeciński Suchań Szczecin Świnoujście Trzcińsko-Zdrój Trzebiatów Węgorzyno Wolin Banie Dziwnów Karnice Kobylanka Kołbaskowo