|
|
|
Zastosowanie podpisu elektronicznego w praktyce:
- kontakty drogą elektroniczną z ZUS, (w programie Płatnik),
- składanie wniosków i pozyskiwanie wypisów do KRS,
- Urząd Skarbowy - składanie e-deklaracji podatkowych,
- elektroniczna korespondencja z urzędami administracji publicznej,
a także:
- podpisywanie faktur elektronicznych,
- zawieranie umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej,
- udział w aukcjach i przetargach elektronicznych,
- korespondencja z GIODO (Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych),
- podpisywanie raportów do GIIF (Generalny Inspektor Informacji Finansowej),
- składanie e-deklaracji do UFG (Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny.
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:
-
umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
-
doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
-
przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
-
weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
-
wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
- realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
- wgrywamy wydany certyfikat,
-
uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.
|
|
Jakiekolwiek wykorzystanie zawartości tego serwisu w części lub całości: kopiowanie, rozpowszechnianie, powielanie, publikowanie bez zgody autora jest zabronione !!!
© IRKO-NET.
www.podpis.szczecin.pl
|
|