Podpis elektroniczny
  Krok po kroku
  Cennik sprzętu i usług
  > zestawy z certyfikatem
  > potwierdzenie tożsamości
  > wdrożenie e-podpisu
  Kontakt
  Częste pytania - FAQ
  Zamów wizytę
  
 

KONTAKT:

tel.  91 836 21 66  

formularz kontaktowy 

poczta@podpis.szczecin.pl


Osoba:   Gadu-Gadu:     Skype: 
Ireneusz Gadu-Gadu
biuro Gadu-Gadu PP/999/1252




Dostęp dla Operatorów PPT:
Login:

Hasło:

Koszt zestawu do podpisu elektronicznego


Dostępne są następujące zestawy do kwalifikowanego podpisu elektronicznego:


zakup zestawu CERTUM do podpisu elektronicznego

zestaw z czytnikiem na 2 lata  

298 zł/osoba

  zestaw z czytnikiem
zestaw z czytnikiem na 1 rok  

245 zł/osoba

         
zestaw z czytnikiem MINI USB na 2 lata  

305 zł/osoba

  zestaw z czytnikiem mini usb
zestaw z czytnikiem MINI USB na 1 rok  

259 zł/osoba

         
zestaw bez czytnika na 2 lata  

252 zł/osoba

  zestaw bez czytnika
zestaw bez czytnika na 1 rok  

199 zł/osoba


dostawa zestawu do podpisu  

20 zł/firma

   

 

ODNOWIENIE CERTYFIKATU W OKRESIE WAŻNOŚCI:
 

odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata  

139 zł/osoba

  odnowienie certyfikatu kwalifikowanego
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 1 rok  

99 zł/osoba

 

ODNOWIENIE CERTYFIKATU KTÓRY WYGASŁ:
 

odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata  

165 zł/osoba

  odnowienie certyfikatu kwalifikowanego
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 1 rok  

129 zł/osoba


Cena zestawów ustalona przez Unizeto jest stała we wszystkich punktach handlowych.

Zazwyczaj wybierana jest wersja: zestaw z czytnikiem na 2 lata, gdyż zestaw ten jest najtańszy w rozliczeniu dwuletnim.

Należy zakupić tyle zestawów CERTUM ile jest osób korzystających w Firmie z podpisu kwalifikowanego. Certyfikat jest wystawiany na osobę fizyczną i tylko ta osoba może się nim posługiwać. Posługiwanie się cudzym podpisem (kartą i PINem) przez inną osobę, nawet za jej zgodą, jest formą fałszerstwa i traktowane jest jak przestępstwo.
Co najmniej jeden zestaw w Firmie musi być zestawem z czytnikiem.

Przy zakupie kilku zestawów do podpisu elektronicznego koszt dostawy jest jednorazowy dla całego zamówienia i oczywiście nie występuje jeśli zaopatrujecie się Państwo w zestaw Certum samodzielnie.

W skład zestawu CERTUM z czytnikiem (standard) wchodzą:
  • certyfikat kwalifikowany na 1 rok lub na 2 lata,
  • karta kryptograficzna (nośnik certyfikatu),
  • czytnik kart kryptograficznych,
  • płytka z oprogramowaniem.

Koszt zestawu jest taki sam niezależnie od tego jaki certyfikat będzie wczytany na kartę: zarówno UNIWERSALNY jak i FIRMOWY.

Otrzymany zestaw: czytnik + karta jest nieaktywny. Aby korzystać z niego, należy wczytać na kartę certyfikat, który uzyskuje się dopiero po potwierdzeniu tożsamości i akceptacji dokumentów przez Certum.
Do tego czasu nie należy instalować czytnika i karty w komputerze.

Zestaw z certyfikatem bez czytnika różni się jedynie brakiem czytnika kart kryptograficznych.

Zakup zestawu bez czytnika ma sens, jeśli w Waszej Firmie jest wiele osób które korzystają z tego samego komputera do którego jest już podłączony czytnik lub czytnik będzie przenoszony między komputerami.
Ze względów praktycznych (w szczególności przy niewielkich kosztach czytnika) zachęcamy zawsze do zakupu wersji z czytnikiem - przenoszenie czytnika miedzy komputerami może sprawić trudności w najmniej oczekiwanej chwili.
Należy pamiętać, że karty kryptograficzne CERTUM z wczytanym certyfikatem  kwalifikowanym w 100% pracują poprawnie jedynie z czytnikami dostarczanymi przez Certum.

Posiadanie zestawu z kartą kryptograficzną nie wystarczy do posługiwania się bezpiecznym podpisem elektronicznym. Aby korzystać z niego należy wczytać na kartę certyfikat, który uzyskuje się po potwierdzeniu tożsamości i akceptacji dokumentów przez Certum.

Wszystkie ceny podane są jako netto, bez VAT.
Podane w serwisie ceny są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Ceny aktualne są na dzień 1.08.2008r.

 


Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:

  • umożliwiamy wygodny zakup zestawów do podpisu elektronicznego,
  • doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
  • drukujemy wszelkie niezbędne dokumenty, umowy,
  • weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
  • wysyłamy dokumentację we właściwe miejsca,
  • uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.

<- powrót

 

ZAMÓW POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI

 

podpis elektroniczny szczecin

 

Jakiekolwiek wykorzystanie zawartości tego serwisu w części lub całości: kopiowanie, rozpowszechnianie, powielanie, publikowanie bez zgody autora jest zabronione !!!

© IRKO-NET.

 

Aktualizowano: 2014-07-22 18:31:16 www.gryf.pl  
Podpis elektroniczny | Krok po kroku | Cennik sprzętu i usług | Kontakt | Częste pytania - FAQ | 
Zamów wizytę |  | Email
treścią naszego serwisu są zagadnienia: mobilne punkty potwierdzania tożsamości w Szczecinie, bezpieczny podpis elektroniczny, potwierdzanie, weryfikacja tożsamości, podpis certyfikowany, podpis kwalifikowany, podpis cyfrowy, PPT, e-podpis, epodpis, zestaw z certyfikatem kwalifikowanym certum standard z czytnikiem lub bez czytnika, certyfikaty kwalifikowane do ZUS, podpis dla płatników składek ZUS Płatnik, aktywacja karty, punkty weryfikacji tożsamości, certyfikat kwalifikowany, elektroniczna skrzynka podawcza, przetargi elektroniczne, zamówienia publiczne, partner firm: Unizeto, Certpol, Powszechne Centrum Certyfikacji Certum, prowadzimy instalacje, wdrożenia i szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego, firmy związane tematycznie: sigillum, kir, szafir, germanos, nordea, elektroniczny punkt rejestracji, obsługujemy zachodniopomorskie miejscowości: Cedynia Chociwel Chojna Dobra Nowogardzka Dobra Szczecińska Dobrzany Golczewo Goleniów Gryfice Gryfino Ińsko Kamień Pomorski Lipiany Łobez Maszewo Mieszkowice Międzyzdroje Moryń Nowe Warpno Nowogard Płoty Police Pyrzyce Resko Stargard Szczeciński Suchań Szczecin Świnoujście Trzcińsko-Zdrój Trzebiatów Węgorzyno Wolin Banie Dziwnów Karnice Kobylanka Kołbaskowo