Podpis elektroniczny
  Krok po kroku
  Cennik sprzętu i usług
  > zestawy z certyfikatem
  > potwierdzenie tożsamości
  > wdrożenie e-podpisu
  > odnowienie certyfikatu
  Kontakt
  Częste pytania - FAQ
  Zamów wizytę
  
 

KONTAKT:

tel.  91 836 21 66  

formularz kontaktowy 

poczta@podpis.szczecin.pl


Osoba:   Gadu-Gadu:     Skype: 
Ireneusz Gadu-Gadu
biuro Gadu-Gadu PP/999/1252




Dostęp dla Operatorów PPT:
Login:

Haso:

Koszt potwierdzenia tożsamości.


Potwierdzenie tożsamości oraz podpisu osoby może odbyć się w siedzibie Waszej Firmy lub w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości (PPT):

potwierdzenie tożsamości

przygotowanie dokumentacji
i weryfikacja tożsamości
 

79 zł/osoba

skanowanie dokumentów i wysyłka elektroniczna w trybie turboekspres i ekspres
 

30 zł/osoba

wykonanie usługi potwierdzenia tożsamości
w siedzibie Klienta
 

105 zł/firma

dostarczenie dokumentów do Certum  

10 zł/firma

dojazd do Klienta poza Szczecinem  

0,84 zł/km


inne usługi

weryfikacja tożsamości 
w siedzibie Operatora (PPT)
 

30 zł/osoba

przygotowanie dokumentacji
w siedzibie Operatora (PPT)
 

49 zł/osoba

poświadczenie dokumentów Firmy
w siedzibie Operatora (PPT)
 

4 zł/strona

konsultacje, instruktaż, oczekiwanie  

59 zł/30 minut


Zazwyczaj wybierana jest wersja: przygotowanie dokumentacji i weryfikacja tożsamości w siedzibie Klienta, ponieważ jest to najwygodniejsza i najpewniejsza forma załatwienia formalności związanych z wystawieniem umów oraz potwierdzenia tożsamości.

Koszt ten jest sumą opłat za : 

  • wykonanie usługi w siedzibie Klienta
  • weryfikację tożsamości
  • skanowanie dokumentów i wysyłka w trybie turboekspres lub ekspres
  • dostarczenie dokumentacji do Certum

Przykładowo przy 1 osobie w Firmie wynosi on: 105 + 79 + 30 +10 = 224 zł netto. Każda dodatkowa osoba to 109 zł netto wiecej.

Nie jest pobierana opłata za poświadczenie dokumentów Firmy.
Opłata za wykonanie usługi w siedzibie Klienta pobierana jest za każdą wizytę u Klienta lub w innym wskazanym miejscu.

Procedura szybkiego zamówienia podpisu elektronicznego bez kolejki omówiona została na stronach krok po kroku.

Koszty dojazdu poza Szczecin obliczane są jako sumaryczna odległość w obie strony między centrum Szczecina a siedzibą Klienta. Jeśli w ramach jednego wyjazdu obsługujemy kilku Klientów w danej miejscowości, to koszty dojazdu są zazwyczaj mniejsze.

Opłata za dostarczenie dokumentów do Certum może wystąpić w każdym przypadku niezależnie od tego, czy usługa wykonywana jest w siedzibie Operatora, czy też siedzibie Klienta.
Możliwe jest także samodzielne dostarczenie przez Klienta do Certum dokumentów związanych z potwierdzeniem tożsamości, wówczas opłata ta nie występuje.

W szczególnych przypadkach mogą powstać dodatkowe koszty, gdy np.:
- z winy Klienta usługa nie będzie mogła odbyć się w ustalonym terminie (w rozumieniu określonego dnia i przedziału czasowego),
- nie będą obecne wszystkie osoby wnioskujące w Firmie o podpis elektroniczny lub osoby uprawnione do reprezentacji Firmy,
- brak będzie w Firmie wymaganych dokumentów, zestawów,
- z powodu błędnych danych dostarczonych przez Klienta konieczne będzie ponowne wystawianie dokumentów,
- Klient zażyczy sobie wykonanie czynności dodatkowych, nie ujętych we wcześniejszych ustaleniach.

Aby uniknąć niepotrzebnych kosztów i straty czasu, prosimy o terminowe i sumienne potraktowanie sprawy wdrożenia podpisu elektronicznego. Jednocześnie zapewniamy, że ze swojej strony także postaramy się, aby procedura zamówienia i uruchomienia e-podpisu w Państwa Firmie przebiegła bezproblemowo.


Usługi które możemy wykonać w Punkcie Potwierdzania Tożsamości to: poświadczenie podpisu oraz przygotowanie dokumentacji.

Weryfikacja tożsamości i poświadczenie podpisu jest usługą wykonywaną w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości (PPT) i może mieć zastosowanie w sytuacji, gdy posiadacie Państwo samodzielnie wydrukowane i nie podpisane dokumenty dotyczące certyfikowanego podpisu elektronicznego.
W takim przypadku NIE PONOSIMY odpowiedzialności za ewentualne błędy lub braki w dokumentacji.
Operator PPT może podpisać dokumenty z ramienia Certum tylko w przypadku gdy osobiście je przygotował, zatem Klient musi czekać na podpisanie i odesłanie umowy przez Certum.
Opłata za weryfikację tożsamości w PPT jest zależna od ilości weryfikowanych osób.
Ponieważ większość zleceń wykonujemy w siedzibie Klientów, jesteśmy bardzo często "w terenie", prosimy zatem o wcześniejsze umawianie się na usługę poświadczenia podpisu w naszym PPT.

Przygotowanie dokumentacji jest usługą wykonywaną w naszym Punkcie Potwierdzania Tożsamości (PPT). W ramach tej opłaty, na podstawie otrzymanych danych przygotowujemy niezbędną dokumentację dla osoby wnioskującej o podpis elektroniczny.
W tym przypadku PONOSIMY odpowiedzialność za prawidłowość wypełnienia i wystawienia wszystkich dokumentów. Ponieważ od razu podpisujemy dokumenty w imieniu Certum, Klient nie musi czekać na odesłanie umowy - otrzymuje od razu wszystkie podpisane dokumenty.
Opłata ta jest zależna od ilości weryfikowanych osób i sumuje się z opłatą za weryfikację tożsamości w PPT.

Opłata za dostarczenie dokumentów do Certum może wystąpić w każdym przypadku niezależnie od tego, czy usługa wykonywana jest w siedzibie Operatora, czy też siedzibie Klienta. Możliwe jest także samodzielne dostarczenie przez Klienta do Certum dokumentów związanych z potwierdzeniem tożsamości, wówczas opłata ta nie występuje.

Podane w serwisie ceny są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.


Ceny aktualne są na dzień 1.03.2019r.

 


Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:

  • umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
  • doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
  • przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
  • weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
  • wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
  • realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
  • wgrywamy wydany certyfikat,
  • uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.

<- powrót

 

ZAMÓW POTWIERDZENIE TOŻSAMOŚCI

 

podpis elektroniczny szczecin

 

Jakiekolwiek wykorzystanie zawartości tego serwisu w części lub całości: kopiowanie, rozpowszechnianie, powielanie, publikowanie bez zgody autora jest zabronione !!!

© IRKO-NET.

www.podpis.szczecin.pl

 

Aktualizowano: 2024-03-28 15:14:57 www.gryf.pl  
Podpis elektroniczny | Krok po kroku | Cennik sprzętu i usług | Kontakt | Częste pytania - FAQ | 
Zamów wizytę |  | Email
treścią naszego serwisu są zagadnienia: mobilne punkty potwierdzania tożsamości w Szczecinie, bezpieczny podpis elektroniczny, potwierdzanie, weryfikacja tożsamości, podpis certyfikowany, podpis kwalifikowany, podpis cyfrowy, PPT, e-podpis, epodpis, zestaw z certyfikatem kwalifikowanym certum standard z czytnikiem lub bez czytnika, certyfikaty kwalifikowane do ZUS, podpis dla płatników składek ZUS Płatnik, aktywacja karty, punkty weryfikacji tożsamości, certyfikat kwalifikowany, elektroniczna skrzynka podawcza, przetargi elektroniczne, zamówienia publiczne, partner firm: Asseco Certum, Certpol, Powszechne Centrum Certyfikacji Certum, prowadzimy instalacje, wdrożenia i szkolenia z zakresu podpisu elektronicznego, firmy związane tematycznie: sigillum, kir, szafir, germanos, nordea, elektroniczny punkt rejestracji, obsługujemy zachodniopomorskie miejscowości: Cedynia Chociwel Chojna Dobra Nowogardzka Dobra Szczecińska Dobrzany Golczewo Goleniów Gryfice Gryfino Ińsko Kamień Pomorski Lipiany Łobez Maszewo Mieszkowice Międzyzdroje Moryń Nowe Warpno Nowogard Płoty Police Pyrzyce Resko Stargard Szczeciński Suchań Szczecin Świnoujście Trzcińsko-Zdrój Trzebiatów Węgorzyno Wolin Banie Dziwnów Karnice Kobylanka Kołbaskowo