Dostępne są następujące zestawy do kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Wszystkie ceny podane są jako netto, bez VAT.
Zakup zestawu CERTUM do podpisu elektronicznego
|
zestaw z czytnikiem MINI USB
na 2 lata |
|
289 zł/osoba
|
|
|
zestaw z czytnikiem MINI USB
na 1 rok |
|
249 zł/osoba
|
|
|
|
|
|
zestaw bez czytnika na 2 lata |
|
239 zł/osoba
|
|
|
zestaw bez czytnika na 1 rok |
|
199 zł/osoba
|
|
|
ODNOWIENIE CERTYFIKATU W OKRESIE WAŻNOŚCI
|
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 3 lata |
|
279 zł/osoba
|
|
|
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata |
|
189 zł/osoba
|
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 1 rok |
|
119 zł/osoba
|
|
ODNOWIENIE CERTYFIKATU KTÓRY WYGASŁ
DODATKOWY CERTYFIKAT
WYMIANA KARTY KRYPTOGRAFICZNEJ
|
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 3 lata |
|
289 zł/osoba
|
|
|
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 2 lata |
|
199 zł/osoba
|
odnowienie certyfikatu kwalifikowanego na 1 rok |
|
129 zł/osoba
|
|
Cena zestawów ustalona przez Asseco Certum jest stała we wszystkich punktach handlowych.
Zazwyczaj wybierana jest wersja: zestaw z czytnikiem na 2 lata, gdyż zestaw ten jest najtańszy w rozliczeniu dwuletnim.
Należy zakupić tyle zestawów CERTUM ile jest osób korzystających w Firmie z podpisu kwalifikowanego. Certyfikat jest wystawiany na osobę fizyczną i tylko ta osoba może się nim posługiwać. Posługiwanie się cudzym podpisem (kartą i PINem) przez inną osobę, nawet za jej zgodą, jest formą fałszerstwa i traktowane jest jak przestępstwo.
Co najmniej jeden zestaw w Firmie musi być zestawem z czytnikiem.
Przy zakupie kilku zestawów do podpisu elektronicznego koszt dostawy jest jednorazowy dla całego zamówienia i oczywiście nie występuje jeśli zaopatrujecie się Państwo w zestaw Certum samodzielnie.
W skład zestawu CERTUM z czytnikiem (standard) wchodzą:
Koszt zestawu jest taki sam niezależnie od tego jaki certyfikat będzie wczytany na kartę: zarówno UNIWERSALNY jak i FIRMOWY.
Otrzymany zestaw: czytnik + karta jest nieaktywny. Aby korzystać z niego, należy wczytać na kartę certyfikat, który uzyskuje się dopiero po potwierdzeniu tożsamości i akceptacji dokumentów przez Certum.
Do tego czasu nie należy instalować czytnika i karty w komputerze.
Zestaw z certyfikatem bez czytnika różni się jedynie brakiem czytnika kart kryptograficznych.
Zakup zestawu bez czytnika ma sens, jeśli w Waszej Firmie jest wiele osób które korzystają z tego samego komputera do którego jest już podłączony czytnik lub czytnik będzie przenoszony między komputerami.
Ze względów praktycznych (w szczególności przy niewielkich kosztach czytnika) zachęcamy zawsze do zakupu wersji z czytnikiem - przenoszenie czytnika miedzy komputerami może sprawić trudności w najmniej oczekiwanej chwili.
Należy pamiętać, że karty kryptograficzne CERTUM z wczytanym certyfikatem kwalifikowanym w 100% pracują poprawnie jedynie z czytnikami dostarczanymi przez Certum.
Posiadanie zestawu z kartą kryptograficzną nie wystarczy do posługiwania się bezpiecznym podpisem elektronicznym. Aby korzystać z niego należy wczytać na kartę certyfikat, który uzyskuje się po potwierdzeniu tożsamości i akceptacji dokumentów przez Certum.
Podane w serwisie ceny są wyłącznie informacją handlową i nie stanowią oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.
Ceny aktualne są na dzień 20.11.2019r.
Oferujemy Państwu kompleksową obsługę,
wyręczamy Was wykonując wszelkie czynności:
-
umożliwiamy wygodny zakup podpisu elektronicznego w urządzeniu lub aplikacji SimplySign,
-
doradzamy jaki wybrać certyfikat: uniwersalny czy firmowy,
-
przygotowujemy wszelkie niezbędne aktywanje, dokumenty, umowy,
-
weryfikujemy tożsamość bez konieczności czekania w kolejkach,
-
wnioskujemy w wydanie certyfikatu w trybie turboekspress "30 minut",
- realzujemy wnioski w trybe "bezpapierowym" PaperLess,
- wgrywamy wydany certyfikat,
-
uruchamiamy pełną funkcjonalność podpisu elektronicznego.
<- powrót